Friday, October 26, 2012

[TWITTER] 121026 SungJae Selca + Tweet


"육성재 교복짤 아…핸드폰은 아침등교시간이라 만질수있었다치자… 절대안낸거아님"

Trans : Photo of sungjae in uniform ahh…. I only use my phone in the morning. normally I won’t use it at all

===============================================

교복맞아요 한림예고 전학오기전 다니던 수원 창현고등학교 저교복 매직아이교복으로 유명했숨ㅋㅋ 계속보고있음 눈돌아가ㅋㅋㅋ으허허헤헤헤헤헤헤헤헤 (미안…새벽이라 이해좀….)

Trans :  It’s really a school uniform. I studied in Changhyun High School before transferring to Hanlim Arts and the uniform has a name of “Magic Eye” ㅋㅋ You will get giddy if you stare at it for a long time ㅋㅋㅋ Ehehehehehehehehehehe (because it’s midnight please forgive me…..) 

No comments:

Post a Comment